EDI - Elektronska Razmena Dokumenata

Najsavremenija tehnologija i najsigurnija arhiva podataka.

Sta je EDI provajder?

Elektronska Razmena Podataka

EDI Provajder vam omogucava da od sada vasa dokumenta saljete elektronskim putem jednim klikom.

Vrsta Dokumenata

Vrsta dokumenata koja mozete slati

EDI Provajder nudi razmenu i cuvanje faktura, optremnica, naruzbenica, potvrde prijema i drugih vrsta dokumenata.

Obim poslovanja

Koliko dokumenata mozete da razmenite?

Putem EDI Provajdera mozete slati ogroman broj dokumena u najkracem vremenskom periodu.

Bez stampanja dokumenata

Elektronska razmena dokumenata, skraćeno EDI, podrazumeva da kada kreirate neki dokument koji želite da pošaljete svom poslovnom partneru, npr račun, ne morate da ga štampate, ručno proveravate, potpisujete, pečatirate, zavodite, pakujete u koverat, i šaljete poštom ili na neki drugi način distribuirate poslovnom partneru.

Troskovi

Povoljnost koriscenja elektronskog nacina razmene dokumenata su cak deset puta povoljnije od slanja dokumenata klasičnim putem. Tačan iznos ove usluge isključivo zavisi od broja elektronskih dokumenata koji se razmenjuju, a raspon cena zavisi od broja dokumenata I partnera sa kojima se podaci razmenjuju I kreću se od 50 evra.

Kako se dokumenti salju

Vaš partner ne mora da ga zavodi, otvara i unosi u softver. EDI znači da kada ste dokument kreirali on se automatski potpisuje/pečatira kvalifikovanim elektronskim potpisom i/ili pečatom, proverava se njegova tačnost, izvrši transformacija u oblik kakav odgovara vašem partneru, i elektronski se šalje u njegov ERP softver. Ovaj posao za vas obavlja EDI provider i sve ovo se dešava u roku od nekoliko sekundi.

Oprema

Za koriscenje ove usluge potrebno je obezbediti ERP softver, ali ukoliko ga ne posedujete mozete da koristite ovu uslugu putem portala, prilikom cega ce moci direktno da unose dokumenta i da ih menjaju.

Prednosti koriscenja EDI provajdera




- Narudžbe stižu tačne i na vreme
- Distribucija postaje efikasna,
- Roba stiže na vreme i na tačnu adresu
- Otklanjaju se sva neslaganja u računima po pitanju isporučenih količina

Brzina

EDI u samo nekoliko sekundi procesuira veliki broj dokumenata i vrsi njihovu razmenu. Ovom prilikom se smanjuje vreme slanja i obrade dokumenata.

Tacnost

Prelaskom na elektronsku razmenu dokumenata smanjujete greske koje nastaju prilikom manuelnog unosa dokumenata, koje u proseku iznose 10-20% dokumenata.

Usteda

U direktne troškove slanja računa na klasičan način ulaze: papir, toner, štampači, koverte i poštanske marke (ili troškovi transporta), i svakako najveći trošak je trošak „usklađivanja stanja“ na koje finansijske službe oba poslovna partnera izgube ogromno vreme. Troškovi elektronske razmene dokumenata su čak do 10 puta manji.

Cenovnik za EDI usluge


Pošaljite nam poruku sa informacijom o vrsti dokumenata koju želite da razmenjujete, broju tih dokumenata na mesečnom nivou kao i broju partnera sa kojima želite da razmenjujete dokumenta, a mi ćemo vam poslati ponudu u najkraćem vremenskom roku.

Zainteresovani ste? Pisite nam